Vyhledat

Lidl a jeho postavení v ČR

Vůbec první činnost společnosti Lidl by se dala datovat do 30. let 20. století. To byl v něměckém Neckarsulmu založen velkoobchod s potravinami. První jako taková prodejna Lidl byla otevřena v Ludwigshafenu v roce 1973. Lidl v následujících letech expandoval po celém Německu a o 15 let později provozoval více než 450 prodejen. Lidl se rozrostl koncem 80. let 20. století i do dalších zemích. Dnes provozuje prodejny ve 29 zemích Evropy a v USA patří k největším potravinářským řetězcům. V Evropě i v celosvětovém měřítku.


Lidl v České republice otevřel v roce 2003 prvních 50 prodejen. Dnes už provozuje více než 240 prodejen, které zásobují 4 logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.


V roce 2017 Lidl spustil i e-shop se zaměřením na spotřební zboží. Ten je zásobován z několika distribučních center v Evropě. Lidl zaměstnává více než 11 000 zamestnanců a řadí se tak k významným a stabilním zaměstnavatelům v oblasti provozu a administrativy.


Náborová kampaň a práce v Lidlu

Lidl spustil novou náborovou kampaň zaměřenou na prodejny. Poukazuje na atraktivní mzdy, kratší úvazky, benefity, ale zaměřuje se i na fungující kolektiv kolegů a kolegyň v prodejnách.

V kampani se společnost snaží poukázat na fakt, že i náročná práce může být příjemná a díky sehranému kolektivu nemusí být nudná. Specifikem této kampaně je mimo jiné i to, že Lidl oslovuje uchazeče prostřednictvím stávajících zaměstnanců.


„Počet našich prodejen se stále rozrůstá, a díky rozšiřování kratších úvazků u nás rádi přivítáme další kolegyně a kolegy. Moc nás přitom těší, že se na kampani podíleli přímo naši zaměstnanci z prodejen, kteří práci i tamní kolektiv dobře znají,“ říká ke startující kampani mluvčí Lidlu Zuzana Holá.


Nárust pracovních pozic je v souladu s dlouhodobou strategií. Společnost zvyšuje počet svých zaměstnanců už několik let po sobě.


Kampaň bude probíhat od 23. září, a to jak prostřednictvím sociálních sítí, reklamních letáků, tak přímo na prodejnách pomocí plakátů. Na vizuálech, které společnost použije, budou vystupovat reální zaměstnanci Lidlu.


Sociální sítě v rukou zaměstnanců

V listopadu odstartoval projekt „Jak se pracuje v Lidlu?“ Jsou to příběhy, kde pod hlavičkou Lidl Česká republika vystupují skuteční zaměstnanci. „Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy. A to včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ přibližuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.


Autor: Oskar Borhy

Zdroj: Lidl.cz

drafter magazin logo.png
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

KARIÉRNÍ MAGAZÍN - Příběhy, které píše sám život

© Všechna práva vyhrazena 2019. Drafter Company s.r.o., IČ: 01781014, Veleslavínská 48/39, Praha 6, PSČ 162 00